След като така добре посрещнахте първото “издание” на Instafood инициативата ми, реших да споделя с вас още бързи идеи за здравословно хапване, заснети от телефона.

Този път сме насочени към по-солидните хапвания, при които хората често остават без идеи за здравословни алтернативи или балансирано меню.

Ако имате въпроси за някое от ястията, или искате да споделя рецептата му – само ми напишете в коментарите, и ще се постарая да ви помогна максимално бързо! 🙂

Леки основни варианти:

Варено пилешко филе, поръсено с домашна чубрица, черен пипер и сол. Един варен картоф. Домат.
Варено пилешко филе, поръсено с домашна чубрица, черен пипер и сол.
Един варен картоф.
Домат.


Печена тиквичка на грил. Розов домат. 50г. бяло сирене. Таратор.
Печена тиквичка на грил.
Розов домат.
50г. бяло сирене.
Таратор.


Домашна студена доматена супа. Пълнозърнеста филийка с крема сирене, чесън на прах, сурови слънчогледови семки, овесени ядки.

 

Основни ястия, от най-лек вариант, към по-тежки:

Половин варена сладка царевица. Сьомга на пара. Домашна пълнозърнеста тортиля. Бяло сирене. Таратор. Два вида пъпеш.
Половин варена сладка царевица.
Сьомга на пара.
Домашна пълнозърнеста тортиля.
Бяло сирене.
Таратор.
Два вида пъпеш.


Половин варена сладка царевица, поръсена с 20г. чедър. Филе от сьомга на пара с лют пипер. Домашна пълнозърнеста тортиля. Чери домати.
Половин варена сладка царевица, поръсена с 20г. чедър.
Филе от сьомга на пара с лют пипер.
Домашна пълнозърнеста тортиля.
Чери домати.


Половин варена сладка царевица, поръсена с масло и чедър. Чили ориз с домашна телешка кайма. Домашна царевична тортиля. Домат.
Половин варена сладка царевица, поръсена с масло и чедър.
Чили ориз с домашна телешка кайма.
Домашна царевична тортиля.
Домат.

 

Ястия за cheat day:

Както видяхте и в последния ми Instafood пост, ястията ми за cheat day не са изцяло нездравословни или много калорични, а  просто съдържат една или две съставки, които през останалите дни избягвам, било то заради високата им калоричност или по-ниската полезност.

Сьомга на пара със сметанов сос и моркови на пара за гарнитура.
Сьомга на пара със сметанов сос и моркови на пара за гарнитура.


Яйчени нудли със зеленчуци, свинско и медено чили.
Яйчени нудли със зеленчуци, свинско и медено чили.


Домашно пиле-къри с ориз басмати.
Домашно пиле-къри с ориз басмати.

 

Надявам се да са ви харесали! Аз мога само да добавя, че рецептата за пиле-къри, която сама си изобретих в пристъп на желание за индийска храна, е една от любимите ми. :)) Не се притеснявайте да задавате въпроси, и ви пожелавам вкусен месец! 🙂

Liked this post? Follow this blog to get more. 

Comments

comments

6 Comments on Instafood втора част – идеи за обяд и вечеря.

  1. July 18, 2015 at 10:14 pm (2 years ago)

    Мирела, може ли рецептата за доматената супа?

    Reply
  2. Деница
    July 14, 2015 at 10:04 pm (2 years ago)

    Много се радвам, че започна да качваш и кулинарни постове. Особено ме зарадва този, защото често ми се случва да не мога да си измисля здравословна вечеря. Ще следя с интерес! (:

    Reply
  3. Lilly
    July 12, 2015 at 11:56 am (2 years ago)

    Страхотни идеи! Благодаря!
    И аз ще очаквам рецептата за тортиля! 🙂

    Reply
    • mmanch
      July 13, 2015 at 1:01 pm (2 years ago)

      Лили, ще се постарая да ви я споделя максимално бързо. Напоследък нямам много дни с време за готвене и снимане, но една от първите нови рецепти, които ще снимам, ще бъде тя – редом с къри-пилето, за което също ме попитаха в социалните мрежи.
      Наслаждавай се на престоя в блога и се чувствай добре дошла 🙂

      Reply
  4. Карина
    July 12, 2015 at 7:48 am (2 years ago)

    Как правиш пълнозърнестата и царевична тортиля ?

    Reply
    • mmanch
      July 13, 2015 at 1:02 pm (2 years ago)

      Обещавам съвсем скоро да се постарая и да я споделя с вас!
      Дотогава ще ви изненадвам с неща, които също се надявам да ви харесат <3

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Comment *